20 February, 2012

Vitamin C berkesan untuk kulit bermasalah dan mencantikkan kulit anda







hey. Assalamualaikum.
pernah terfikir tak nak larikan diri bawah selimut bila orng kutuk kulit kita tak cantik? pernah tak rasa macam nak nangis bila org cakap. EH APAHAL DENGAN KULIT KAU TU LEHA? ( contoh la kan )
ala, tak payah risau. anda beruntung sebab baca info pada hari ini.

VITAMIN C..Utk kulit yg lebih putih,gebu,tiada cela,licin dan berseri-berseri... 100 percent utk mngatasi masalah kulit di samping mnguatkn imun badan..... 1 biji ubat bersamaan 7biji sunkist! ORdEr now!! Ps: ubat ini dicadangkan oleh doctor peribadi, dijamin selamat n hebat! Sy berani jual ni sbb ia berkesan!

makan sehari 2 kali utk lebih cepat kesan.. (smnggu bole nmpak) tp i suggest u amik 20biji trus utk sng lpas ni nk order n all dear.. 
makan 2 biji bg org yg bermasalah kulit n sebiji dah utk normal skin per day.. amik tablet lepas makan ya [
]
SESUAI UTK WANITA DAN LELAKI JUGA ~~

salam...nak tahu rahsia vitamin c yg saya jual??

soalan lazim:
1) akak vitamin ni bahaya x?
jawapan: sgtlah selamat sebab ibu mngandung n menyusu bole ambil pil ni...dan dijamin ada cop dr kmnterian kesihatan.. sy xmnjual pasaran gelap punya ubat.. dah berapa balai polis n hosp sy hntar pil ni :)

2)kenapa cpat sgt berkesan?
badan kita bole mnampung 2000mg vit c sehari.. kalo yg dekat klinik hnya 50mg shj sebiji pil.. tapi yg sy jual 500mg sebiji.. untungkan?sbb tu kesan cepat.

3) akak berat badan akan naik xx?
bila sy amik pil ni sy takut bnda yg sama..tp pil ni 100 percent utk kulit bukan hanya muka tetapi badan, mencerah,mengebu,melicin,menegang..tugas nya....jd bdan ak naik seri.. bukan naik berat ya!

4) lelaki pun bole ambil?
lelaki zaman sekarang pun semua nk kacak.. xda istilah lelaki yg amik vitamin ni mcm pompuan.. eyh bg sy lelaki mcm ni macho! tahu jg penampilan diri.





bagi yang betul-betul berminat anda boleh la pegi dekat page saya untuk oder ye. tak pun pm kat fb je. :) 
atau lagi senang. sms 0134581989 

5 comments:

Kumbang Jingga said...

vitamin c bagus..sy mkn 3 biji sehari pastu tgk gusi dah tak berdarah pastu jerawat pun dah tak naik dah..best2...

Diana @ bilakukatacinta said...

berminat..tp nak tahu details..Produk dr mana...pengeluar siapa.. ada effect ke tak.. Dan sbagainya..

Sorii..bnyak bertanya..bkn apa..menda makan2 ni kena berjaga2 sikit kan? Takut tak sesuai dgn kita..

ejulz said...

ada jual protein x? hehe.. nak tambah berat badan ni.. hehe

Rose said...

sy tgh ambil antioxidant capsule Appeton sekarang ni. lps habis kalau smbung makan vitamin C awak ni boleh tak?

harga brp?

thanks ;)

Anonymous said...

I enjoy what you guys are usually up too. Such clever work and exposure!
Keep up the great works guys I've added you guys to blogroll.


my blog post ... online music marketing with topspin